SEO kao digitalna disciplina u 2019.

Jedna od najlepsih digitalnih disciplina danas je i SEO ili optimizacija sajtova za pretrazivace, a prvenstveno za Google. Međutim za razliku od starih dobrih vremena kada je jedan SEO mogao sve da obavlja sam treba se navići da je napretkom i usavršavanjem pretraživača SEO postao timski sport i multidisciplinarna oblast.
Davno su prosli oni lepi dani za SEO kad se moglo dominirati uz pomoć naslova, podešavanjem gustine ključnih reči, pravljenjem gomile direktorijuma i sličnim tehnikama i rangiranje može da počne. Međutim ti su dani davno već i zaboravljeni.

Evo naše liste, verovatno i dalje nepotpune, onoga što je potrebno da bi se danas takmičili u svetu pretraživanja:

Tradicionalni marketing i razvoj brenda

Google i Bing nagrađuju jake brendove. Generičke veb stranice nikad nisu bile manje prisutne u rezultatima pretrage. Ako ne možete da usmerite klijenta ili posao ka razvoju održivog, prepoznatljivog brenda, pred vama je dug i naporan put…

Detaljno istraživanje tržišta

U Google pretrazi to radimo uglavnom, ali ne isključivo, istraživanjem ključnih reči. Možete provesti nedelju dana samo na pronalaženju alata za istraživanje ključnih reči, pre nego što započnete sa samim istraživanjem.

Istraživanje konkurencije

Ne radi se samo o istraživanju konkurenata iz iste niše. Na primer, ako prodajete obuku o bezbednosti na radnom mestu, jedan od vaših konkurenata u rezultatima pretrage  biće i Ministarstvo rada. Jaka konkurencija, to.

Pretraživači kao što je Google moraju prikazati vaš snippet u svakoj fazi procesa pretraživanja do konverzije. Način na koji oblikujete i šaljete svoju vizuelnu reprezentaciju određuje ne samo vaš uspeh u komunikaciji sa klijentima, već i vaš uspeh u tome da Google i Bing shvate ko bi trebalo da vidi vaš websajt.

Optimizacija stope konverzije

Optimizacija pretrage preskupa je za upotrebu bez da se maksimalno iskoriste sve uspešne ključne reči i stranice. CRO uključuje svoju porodicu potkategorija:

  • Dizajn lending stranice
  • Pisanje sadržaja za konverziju
  • A / B i testiranje sa više varijabli
  • Izrada i postavljanje uverljivih poziva na akciju (CTA)
  • Tehnička ekspertiza

Dizajn veb stranica i tehničke veštine visokog nivoa

Stranice na webu toliko su zahtevnije od štampanog medija. Vaša stranica mora osigurati nivo interakcije koji korisnici očekuju, mora izgledati moderno i čisto, mora se brzo učitati i mora biti optimizovana u samom kodu. Vaša web stranica mora da izbegava suptilne, ali smrtonosne tehničke greške i mora biti pripremljena za pretraživače kao nikada do sada.

Sposobnost razumevanja i upošljavanja analitike i dijagnostike

Biti slep za ono što se događa, bilo da se radi o tehnologiji vaše veb lokacije ili ponašanju vaših posetilaca, više nije greška koja je preživela.

Više od poznavanja mnogih dostupnih SEO alata

Ako ne koristite nikakve alate bićete užasno neefikasni. Ako koristite pogrešne i imaćete užasan kvalitet. Načini pretrage i generalno digitalni teren se menja svakodnevno. Ako ste tip koji se ukopava u rutinu i retko podiže nos dovoljno visoko da biste se osvrnuli oko sebe, u nevolji ste.
Takođe morate voditi računa o menadžment i odnosima sa klijentima. Možete biti najbolji tehnički SEO na svetu, ali ako vaši klijenti nemaju pojma šta radite, ostaćete bez posla.

Kreativni razvoj sadržaja

Ako niste savladali pisanje za internet, danas nećete stići daleko u SEO-u. A ako ne možete da unesete malo kreativnosti u svoje ideje o sadržaju, nikada nećete biti bolji od osrednjeg SEO-a.

Svaki put kada se na spisak doda novi feature, pomislim na još dva. Zato  je lista samo ilustrativna.

Ako pregledate listu, odmah možete videti da je osobu koja je spretna u svakoj od tih stvari (gotovo nemoguće velika očekivanja), i nikada ne bi imali vremena da ih sve urade.

Na SEO Akademiji predajemo sve komponente uspeha u optimizaciji za pretraživače, a poznavanje nečega o svakom delu posebno je važno za nekoga na nivou menadžmenta. Međutim, kad se sve svodi na to, ako imate odeljenje za marketing ili organizaciju, ne očekujte da će jedna osoba uspeti da reši „SEO stvari“ kompanije.

Da bismo odeljenjima pomogli da steknu čitav spektar veština, nudimo i grupne obuke i internu korporativnu SEO obuku koja pokriva čitav spektar disciplina koje su ključne za moderan i uspešan program optimizacije za pretraživače. Kontaktirajte nas za ponudu još danas.

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *